visla solutions

postaukset

Pointti on hyvä, mutta kerro parempi tarina

Suurten brändien taustalla on tarina. Tähän tarinaan kansa tahtoo brändin kautta samaistua, ei logoon tai tyhjiin lupauksiin laadusta. Me rakennamme jokainen oman elämämme tarinaa ja poimimme siihen höysteeksi ne tuotemerkit, joiden tarinat sopivat omaamme.

Mitä toimiva laskeutumissivu pitää sisällään?

Laskeutumissivuja tehdään yleensä erilaisia mainoskampanjoita varten ja niille asetetaan aina tavoite. Mahdollisesti tavoitellaan sitä, että ländärille tuleva henkilö jättää yhteystietonsa, lataa sisältöä, ilmoittautuu webinaariin – vain taivas on rajana....

LinkedIn Työvälineenä Myynnissä

Arttu Hietala Kirjoitan juuri nyt ensimmäistä blogikirjotustani ikinä ja otin aiheeksi ’’Linkedin työvälineenä myynnissä’’ Huh, Let's Go. Olen itse ollut Linkedinissä nyt vajaan vuoden ja käsitys tällä hetkellä mikä on linkedin, on kirkastunut rutkasti....

Myynti on muuttunut – Puhelinmyynti inbound myynnissä

Ensinnäkin tosi ylläri kaikille: myynti on muuttunut ihan hirmu paljon viimeisten viiden vuoden aikana. Ostamisen ja myynnin muutos varmaan kaikille tuttua. Ostajat etsivät aivan eri tavoilla ja aivan eri kanavista kuin muutama vuosi sitten, ostamisen tavat ovat...

Kaikki ovat asiakkaitani – eivät ole!

Jos saisin euron joka kerta... Siitä vastauksesta, kun olen kysynyt uuden yrityksen, idean tai tuotteen kertoneelta, että keitä asiakkaasi ovat ja hän kertoo, että "kaikki ovat tämän tuotteen potentiaalisia asiakkaita". Siinä vaiheessa markkinoijan hälytyskellot...