Digimyynti

“Sain ensivaikutelman nuoresta, energisestä ja aikaansaavasta yrityksestä. Ja tämä piti myös paikkansa! Yhteistyö on ollut tehokasta ja tarpeen mukaan joustavaa. Markkinointi on kehitetty iskuun, mikä on mahdollistanut meille hyvän kasvun.”

Jarkko Ahonen, myyntijohtaja, TT Estate Oy

Myynti on muuttunut.

Taakse jäi se aika, kun markkinointiin riitti sopimus paikallislehden kanssa. Nyt yrittäjän tulisi hallita markkinoinnin automaatio, verkkosivut, sosiaalinen media, blogikirjoitukset ja asiakaskertomusvideot. Ja kaikki nämä tarinallisen brändin kautta. Sujuuko tämä kaikki? Ei minultakaan.

Siksi markkinointiin ja myyntiin tarvitaan tiimi.

Rekrytoi kerralla koko markkinointitiimi.

Herkkua on siinä monenlaista, tuumasi yrittäjä, kun markkinointikeinojen ääreen istahti. Melkoinen pala purtavaksi yhdelle ihmiselle!

Mutta mitä kaikkea kattaa kokonaisen tiimin panos? Lataa alta esimerkkilaskelma.

Miksi saamme kopin bisneksestäsi?

Kysymme niiltä, jotka ovat tarinasi sankareita: asiakkailtasi.

Selvitämme kenelle myyt, mitä myyt, miksi juuri heille. Missä he ovat ja mihin he tarvitsevat sinua. Toisin sanoen emme tarjoa laput silmillä mikä mutulla tuntuisi kivalta.

Sen jälkeen tarjoamme sinulle kaiken, mitä tarvitset.

{

Tärkeintä on, että meille yrittäjinä syntyy tunne, että saamme markkinointirahalle vastinetta. On sellainen tunne, että me yhdessä kehitetään tätä liiketoimintaa. Kidea on kumppanina parhaimmillaan kasvua hakeville yrityksille.

Tero Savolainen, toimitusjohtaja, Kotopalvelut Oy

{

Asiakkuuden johtaminen on Kidealla erinomaista, mikä tuo meille asiakkaana turvallisuuden tunteen ja luottamuksen siihen, että asiat hoituvat taustalla juuri oikealla tavalla. Voimme luottaa sataprosenttisesti, että Kidea pitää sovitusta kiinni. Sisältöjen laatu on erinomaista, ja Kidea ottaa kehitysehdotuksia avoimesti vastaan.

Suvi Wulff, markkinointipäällikkö, Honkarakenne Oyj

 

{

Vaikka pidän teitä rehellisinä ihmisinä, en uskonut sitä, mitä aluksi sanoitte. Mulla on ollut huonoja kokemuksia toisten toimijoiden kanssa, joten avasin jännityksellä ensimmäisen version verkkosivusta. Mutta te saitte hyvin kopin siitä, mitä me halutaan. Uskon, ettei se ollut vahinko, että ymmärsitte meidän bisneksen. Uskallan sanoa, että kokemus ja tuote on paras, mitä olemme saaneet.

Jere Kujanpää, toimitusjohtaja, Kaarirakenne Oy

Hyvä! Olet jo lähellä.

Olet juossut upeasti tähän saakka. Nyt on aika hengähtää. Kerro, missä menet ja mihin haluat päästä. Katsotaan yhdessä, miten sinne päästään vakain, rauhallisin askelin.