Digimyynti

”Fakta on kuitenkin se, että digitaalinen markkinointi on kaikista kustannustehokkainta.”

Mikko Väisänen, Tietokoneliike.fi

Myynti on muuttunut.

Taakse jäi se aika, kun markkinointiin riitti sopimus paikallislehden kanssa. Nyt yrittäjän tulisi hallita markkinoinnin automaatio, verkkosivut, sosiaalinen media, blogikirjoitukset ja asiakaskertomusvideot. Ja kaikki nämä tarinallisen brändin kautta. Sujuuko tämä kaikki? Ei minultakaan.

 

SIKSI MARKKINOINTIIN JA MYYNTIIN TARVITAAN TIIMI.

Verkkosivujen kävijätakuu

Keskity siihen, mitä sinä osaat, ja anna markkinointisi ammattilaistiimin käsiin. Tavoitamme kohderyhmäsi asiakkaat ja tavoittelemasi työnhakijat niistä somekanavista, missä juuri he ovat. Takaamme, että he löytävät Googlesta sinut ja tuomme heidät sivuillesi. 

  • Verkkosivujen kävijätakuu

Liiditakuu

Verkkosivukävijät on saatava muuntumaan yhteydenotoiksi eli liideiksi. Vislan kirjoittamisen, videontuotannon, visuaalisen suunnittelun ja myyntiprosessin kehittämisen ammattilaiset tuottavat sivustollesi laadukasta sisältöä, joka saa kävijät antamaan yhteystietonsa. Takaamme, että verkkosivukävijäsi muuntuvat liideiksi.

  • Liiditakuu

tapaamistakuu

Kolmanneksi liidit on muunnettava myyntitapaamisiksi. Vislan myyntitykit odottavat kovat piipussa pääsemistä liidiesi kimppuun. Takaamme sinulle sopimuksen mukaisen määrään myyntitapaamisia kuukaudessa.

  • Tapaamistakuu
  • Verkkosivujen kävijätakuu
  • Liiditakuu
  • Tapaamistakuu

Takuulla

Jos koette, että palvelumme ei ole tuottanut odottamaanne lisäarvoa, voitte ilmoittaa laskuttajallemme, ettette halua laskua. Asia on silloin loppuun käsitelty. Kaikki projektissa syntynyt aineisto, kuten dokumentit ja tehdyt sisällöt, jää siinäkin tapauksessa tietenkin teille.