Bränditarinatyöpaja

Ymmärtääkö asiakkaasi, kuinka hyvää palvelua tarjoat?

Bränditarinatyöpaja verkkokurssina

2.6.2020

Bränditarina ei ole sinun tarinasi eikä yrityksesi tarina. Se on tarina asiakkaasta: hänen ongelmastaan, johon yrityksesi tarjoaa ratkaisun. Bränditarinan kirkastaminen keikauttaa yrityksesi koko myynnin ja markkinoinnin oikeaan asentoon.

Bränditarinatyöpaja nyt verkossa. Ilmoittaudu mukaan!

 

Ennakkotehtävä

Kurssiin sisältyy ennakkotehtävä, joka palautetaan viikkoa ennen verkkovalmennuspäivää. 

Vastaa seuraaviin kysymyksiin:

1. Kuka on se asiakas, jota markkinoinnillasi tavoittelet?

2. Millainen hän on (keskimäärin): nimi, ikä, työnkuva, harrastukset, arvot?

3. Minkä ongelman kanssa hän herää valvomaan aamuyöllä kello neljä?

Vastauksia käsitellään yhdessä, joten älä kerro todellisesta henkilöstä. Älä myöskään kirjoita tekstiin mitään arkaluontoista itsestäsi, yrityksestäsi tai muista ihmisistä tai tahoista.

Lähetä ennakkotehtävä 26.5.2020 mennessä osoitteeseen eeva.haimilahti@visla.fi.

Päivän sisältöjä

  • Bränditarinan tarkoitus
  • Kohderyhmälle suuntaaminen
  • Luottamuksen herättäminen
  • Bränditarinan käyttö markkinoinnissa

Päivän ohjelma

8:30-9:45 Asiakkaan tarve keskiössä
10:00-11:30 Kuinka ratkaiset asiakkaan tarpeen
12:00-13:30 Markkinointi asiakkaan silmin

Hinta
495€ (+ALV), kysy tarjousta ryhmille.

VIslan kokonaisvaltainen bränditarinapalvelu

 

Visla tarjoaa kokonaisvaltaista bränditarinapalvelua yrityksille. Palveluun sisältyy työpaja ja asiakashaastatteluja, joiden pohjalta yrityksellesi rakennetaan vahva bränditarina, sekä toinen työpaja, jossa suunnitellaan bränditarinan käyttö kaiken yrityksesi myynnin ja markkinoinnin pohjalla tästä eteenpäin.

 

Ilmoittaudu valmennukseen

Ilmoittaudu avoinna oleviin valmennuksiimme tai kysy rohkeasti lisää!