Kasvutarinoita

“Uskallan sanoa, että kokemus ja tuote on paras, mitä ollaan saatu.”

Jere Kujanpää, toimitusjohtaja, Kaarirakenne Oy

Vastinetta markkinointirahoille ja liiketoiminnan kehittämistä yhdessä – katso alla olevalta videolta Kotopalvelut Oy:n kokemus Kideasta!

{

Tärkeintä on, että meille yrittäjinä syntyy tunne, että saamme markkinointirahalle vastinetta. On sellainen tunne, että me yhdessä kehitetään tätä liiketoimintaa. Kidea on kumppanina parhaimmillaan kasvua hakeville yrityksille.

Tero Savolainen, toimitusjohtaja, Kotopalvelut Oy

{

Asiakkuuden johtaminen on Kidealla erinomaista, mikä tuo meille asiakkaana turvallisuuden tunteen ja luottamuksen siihen, että asiat hoituvat taustalla juuri oikealla tavalla. Voimme luottaa sataprosenttisesti, että Kidea pitää sovitusta kiinni. Sisältöjen laatu on erinomaista, ja Kidea ottaa kehitysehdotuksia avoimesti vastaan.

Suvi Wulff, markkinointipäällikkö, Honkarakenne Oyj

 

{

Vaikka pidän teitä rehellisinä ihmisinä, en uskonut sitä, mitä aluksi sanoitte. Mulla on ollut huonoja kokemuksia toisten toimijoiden kanssa, joten avasin jännityksellä ensimmäisen version verkkosivusta. Mutta te saitte hyvin kopin siitä, mitä me halutaan. Uskon, ettei se ollut vahinko, että ymmärsitte meidän bisneksen. Uskallan sanoa, että kokemus ja tuote on paras, mitä olemme saaneet.

Jere Kujanpää, toimitusjohtaja, Kaarirakenne Oy

Koulutuksiin on saatu tosi hyvin apuja, asentajapuolella videon muotoon tehdyt koulutukset ovat olleet niitä toimivimmiksi koettuja. Niistä on tykätty. Tuuren kuvaus- ja videoeditointitaidot ovat todella vakuuttaneet. Ollaan oltu samalla aaltopituudella, kun on tehty projekteja!

Janne Koljonen, Öljypiste

Saitte hyvin kopin siitä, mitä me halutaan. Uskon, ettei se ollut vahinko, että ymmärsitte meidän bisneksen. Uskallan sanoa, että kokemus ja tuote on paras, mitä olemme saaneet.

Jere Kujanpää, toimitusjohtaja, Kaarirakenne Oy

Teidän tekemänne verkkosivut ovat äärettömän hyvät, loistavat. Tykkään niistä itse, ja asiakkailtakin on tullut palautetta, että ne ovat koko kaupungin parhaat verkkosivut!

Sirpa Nurminen, Asuntovälitys Nurminen LKV

Sain ensivaikutelman nuoresta, energisestä ja aikaansaavasta yrityksestä. Ja tämä piti myös paikkansa! Yhteistyö on ollut tehokasta ja tarpeen mukaan joustavaa. Markkinointi on kehitetty iskuun, mikä on mahdollistanut meille hyvän kasvun.

Jarkko Ahonen, TT Estate

DISC-analyysin tulos selitti tosi paljon. Opittiin ymmärtämään toisiamme ja sitä, minkä takia joku käyttäytyy tietyllä tavalla. Yrittäjinä olemme Tonin kanssa vastakohdat DISC-analyysissa. Olemme oppineet paljon työnjaosta – ja siitä, että antaa toiselle siimaa.

Mikko Ihonen, yrittäjä ja toimitusjohtaja, Drainman Oy

{

Teillä on nopea reagointi. Tartutaan nopeasti toimeen ja hoidetaan homma. On ollut helppo ymmärtää, mitä ostetaan. Välillä markkinointipalvelut on niin monimutkaisia, että ei tiedä oikein, mitä on ostamassa.

Anne Ossi, toiminnanjohtaja, Kenkävero

{

Rekrybrändiprosessi Kidean kanssa aloitettiin tammikuussa, ja elokuussa olimme saaneet relevantteja hakemuksia enemmän kuin koskaan. Hakemuksista käy ilmi, että ne resonoivat Hoivarakentajien arvojen kanssa.

Mikko Vainioranta, asiakkuusjohtaja, Hoivarakentajat Oy

{

Sain ensivaikutelman nuoresta, energisestä ja aikaansaavasta yrityksestä. Ja tämä piti myös paikkansa! Yhteistyö on ollut tehokasta ja tarpeen mukaan joustavaa. Digimarkkinointi on kehitetty iskuun, mikä on mahdollistanut meille hyvän kasvun.

Jarkko Ahonen, myyntijohtaja, TT Estate Oy

Yksi markkinointiassari vai kokonainen tiimi?

Kun yrityksesi käytössä on koko myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten joukko, löytyy osaaja kaikkeen tarvitsemaasi.

Mutta mitä kaikkea kattaa kokonaisen tiimin panos? Lataa alta esimerkkilaskelma.

{

Yhteistyö on toiminut hyvin erilaisissa koulutus- ja yritystilaisuuksissa. Teiltä löytyy asiantuntemusta mm. tiedolla johtamisesta. Energisen porukkanne kanssa on mukava tehdä yhteisiä projekteja.

Marjo Niittuaho-Nastolin, Miksei Oy

{

Laadukas. Nopea palvelu. Ammattitaitoinen. Olette ajan hermolla markkinoinnissa ja osaatte suositella yrittäjälle, mikä on paras mahdollinen toimintatapa myynnissä ja markkinoinnissa.

Janne Kuoppala, toimitusjohtaja, Lumotuli Oy

{

Kuulin teistä monelta suunnalta, ja hyvin luotettavalta taholta. Että te henkilöinä ja teidän toimintatapa on sellainen, että asiat tehdään niin kuin sovitaan, ja sitten ne myös etenee. Tekninen hallinta ja ne mahdollisuudet, se on ollut tosi viisasta ulkoistaa. Google-näkyvyys on parantunut oleellisesti. Ja sitten ne kampanjat! Se on vähintäänkin mennyt toivotulla tavalla, vähän yllättänytkin.

Arja Tiensuu, Fysios Mikkeli