Myyvä brändi

Ymmärtääkö asiakkaasi, että yrityksesi on parempi kuin kilpailijat?

Meillähän on paras tuote ja palvelu.

Kyllä, varmasti.

Onko kuitenkin joskus käynyt niin, että asiakkaasi on sittenkin ostanut kilpailijalta? Onko myyntitilanne päättynyt kohteliaaseen kieltäytymiseen? Onko verkkosivuillasi vierailijoita, mutta ei yhteydenottoja?

 

ASIAKKAAN TÄYTYY TUNTEA, ETTÄ PALVELUSI ON HÄNTÄ VARTEN.  

tEHDÄÄN HYVÄ NÄKYVÄKSI

 Me haluamme, että hyvät yritykset menestyvät. Tähän tarpeeseen olemme kehittäneet palvelun, joka on auttanut jo monia yrityksiä luomaan vahvan bränditarinan kaiken myynnin ja markkinoinnin perustaksi.

Bränditarina ei ole sinun tarinasi eikä yrityksesi tarina. Se on tarina asiakkaasta: hänen ongelmastaan, johon yrityksesi tarjoaa ratkaisun. Bränditarinan kirkastaminen keikauttaa yrityksesi myynnin ja markkinoinnin oikeaan asentoon.

Bränditarinapalvelu

 

  VISLAN KOKONAISVALTAINEN BRÄNDITARINAPALVELU SISÄLTÄÄ

TARINATYÖPAJAN

Työpajassa kerätään bränditarinan ainekset siitä hiljaisesta tiedosta, mitä sinulla ja tiimilläsi on asiakkaidenne tarpeesta ja tarjoamistanne ratkaisuista.

 

Asiakashaastattelut

Visla tekee kaksi asiakashaastattelua, joissa kerätään tärkein tieto ja näkökulma asiakkaan todellisesta tarpeesta ja luottamuksen herättämisestä.

MarkkinointityöpajaN

Toisessa työpajassa tehdään konkreettinen suunnitelma siitä, miten bränditarina otetaan pohjaksi kaikelle yrityksesi markkinoinnille tästä eteenpäin. 

Takuulla

Jos koette, että palvelumme ei ole tuottanut odottamaanne lisäarvoa, voitte ilmoittaa laskuttajallemme, ettette halua laskua. Asia on silloin loppuun käsitelty. Kaikki projektissa syntynyt aineisto, kuten dokumentit ja tehdyt sisällöt, jää siinäkin tapauksessa tietenkin teille.